hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| زیرساخت‌های صنعتی شدن آذربایجان انجام‌شده است

آذربایجان غربی| زیرساخت‌های صنعتی شدن آذربایجان انجام‌شده است

نشست خبری ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه جهت تشریح عملکرد دور هشتم اتاق ارومیه برگزار شد.

حسن انتظار با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی ارومیه دومین منتشرکننده ماهنامه در بین اتاق‌های بازرگانی کشور است، گفت: در این ماهنامه، عملکرد و جلسات برگزارشده اطلاع‌رسانی می‌شود و اتاق ارومیه بعد از اتاق ایران دومین منتشرکننده این ماهنامه در کشور است. او اظهار کرد: اتاق بازرگانی ارومیه، اولین اتاق بازرگانی است که ۴ نمایندگی در شمال و جنوب استان برای تقویت روابط با فعالین و بخش خصوصی و تجار فعال‌شده است و سفرهای شهرستانی جزو اولویت‌های کاری مجموعه هیئت‌رئیسه و نمایندگان است تا از وضعیت صنعت و تولید استان با خبر شویم. او خاطرنشان کرد: در این اتاق ۵ کمسیون تخصصی در بخش‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، معدن، حمل‌ونقل و صنایع غذایی تشکیل‌شده و ارتباط مناسبی با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برای حل مشکلات دارد. انتظار در مورد وضعیت صنعت استان نیز گفت: زیرساخت‌های صنعتی شدن استان آذربایجان انجام‌شده و سرمایه‌گذاران هم برای سرمایه‌گذاری رغبت پیداکرده‌اند بااین‌حال استاندار نیز برای جذب سرمایه‌گذاران ارتباط خوبی با اتاق بازرگانی دارد. او با اشاره به اینکه اتاق مشترک ایران و ترکیه ۱۲ سال است به مرکزیت تبریز تأسیس‌شده بااین‌حال درخواست کرده‌ایم با توجه به هم‌ مرزی استان آذربایجان با ترکیه و اعضای زیاد اتاق ارومیه، این اتاق مشترک به استان ما منتقل شود.

انتظار با رد حیاط‌خلوت دولت بودن اتاق بازرگانی گفت: اتاق بازرگانی هیچ‌گاه حیاط‌خلوت دولت نبوده و نخواهد بود بلکه به‌عنوان بزرگ‌ترین پارلمان بخش خصوصی در کنار و همراه دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی و تجاری گام برمی‌دارد و همه هزینه‌ها توسط اعضا و اتاق ایران تأمین می‌شود. او همچنین موضوع انتقال سرمایه‌گذار از استان به خراسان شمالی را تکذیب کرد.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه همچنین اضافه کرد: در سال گذشته، ۹ جلسه آموزشی برای گیرندگان کارت بازرگانی برگزارشده ضمن اینکه ۴ مورد اعزام هیئت به خارج از کشور و ۸ موردپذیرش هیئت تجاری خارجی نیز انجام‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد